وبلاگ

کفش پولکی مجلسی

کفش پولکی مجلسی

 

خوش پوش بودن در مهمانی ها و مجالس برای بانوان بسیار اهمیت دارد و سعی می کنند با انتخاب لباس های مجلسی مناسب یک استایل زیبا داشته باشند. اما برای متفاوت و خاص بودن تنها تهیه لباس های شیک کافی نیست و کفش مجلسی نیز به همان اندازه می تواند در زیبایی ظاهری فرد موثر باشد. کفش های مجلسی بسیار متنوع هستند و می توان به راحتی آن ها را با لباس مجلسی ست نمود. از محبوب ترین کفش های مجلسی می توان به کفش پولکی مجلسی اشاره نمود. اگر انتخاب یک کفش مجلسی شیک یکی از دغدغه های همیشگی شماست به شما پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

انتخاب کفش مجلسی متناسب با لباس 

کفش های مجلسی پاشه بلند زیبایی لباس را دو چندان می نمایند و موجب می شوند که فرد بلند تر و باریک تر به نظر برسد. اما باید به این نکته توجه داشت که هر نوع کفش مجلسی شیکی لزوما نمی تواند مناسب با لباس مجلسی شما باشد و نوع، جنس و اندازه پاشنه کفش بسیار مهم است. قطعا کفش هایی که برای لباس های مجلسی کوتاه مناسب هستند نمی توانند گزینه مناسبی برای لباس های مجلسی بلند باشند. از این رو در ادامه بیشتر به بررسی این موارد می پردازیم.

جنس و طرح کفش

با توجه به اینکه بیشتر کفش های مجلسی چرم هستند در مقایسه با کفش های راحتی دارای قیمت بالاتری می باشند. از این رو لازم است که در انتخاب کفش های مجلسی دقت نمایید، زیرا کفش های ارزان قیمت مجلسی معمولا کیفیت چندانی ندارد و از استاندارد خاصی برخوردار نیستند. از جمله طرح و جنس کفش هایی که مناسب مجالس رسمی هستند می توان به کفش های مخمل، ساتن، جیر، پولکی، چرم، کفش هایی با سنگ های قیمتی، کریستال و … اشاره نمود. هر یک از این مدل کفش ها اگر متناسب با طرح و مدل لباس مجلسی انتخاب شوند قطعا می توانند یک استایل شیک برای بانوان ایجاد نمایند.

بهترین رنگ کفش مجلسی

بر خلاف استایل های رسمی، روزانه و … که نیاز است لباس، کیف، کفش و سایر اکسسوری ها با یکدیگر ست باشند در مورد استایل های مجلسی لزومی به ست کردن کفش ها با لباس مجلسی نیست. از این رو انتخاب های بیشتری می توان داشت. در صورتی که لباس مجلسی روشن باشد می توان کفش های مجلسی پولکی یا ساده تیره رنگ را انتخاب نمود یا بر عکس. تنها نکته ای که در مورد رنگ و طرح کفش مجلسی وجود دارد این است که هرگز نباید از کفش های طرح دار همزمان با لباس های طرح دار استفاده نمود و در صورتی که می خواهید از لباس های پر طرح و نقش استفاده کنید بهتر است که یک کفش مجلسی ساده انتخاب نمایید تا جذابیت استایل شما دو چندان شود.

اهمیت پاشنه کفش زنانه

در هنگام انتخاب کفش مجلسی پاشه کفش بسیار اهمیت دارد زیرا ضمن زیبایی باید به نحوی باشد که فرد به راحتی بتواند با آن راه برود و فشاری به زانوها و کمر وارد نگردد. از این رو به شما اصلا کفش های پاشنه 10 سانتی را پیشنهاد نمی کنیم، هر چند که بسیار وسوسه برانگیز هستند و با پوشیدن آن ها می توان اعتماد به نفس خود را افزایش داد. برای آنکه بتوانید در مراسمات به راحتی راه بروید و در عین حال استایلی زیبا داشته باشید بهتر است که کفش هایی را که دارای پاشنه های تو پر و پهن تر هستند را انتخاب نمایید. زیرا ضخامت پاشنه های آن ها موجب می شود که فشار و آسیبی که به ستون فقرات و زانوها وارد می شود کاهش یابد.

نتیجه گیری

امروزه برندهای مختلفی در سراسر دنیا به تولید انواع کفش های مجلسی و … می پردازند که برخی از آن ها بسیار مشهور و پر طرفدار هستند. از این رو در هنگام خرید کفش مجلسی بانوان با انتخاب های بسیاری روبرو هستند که می تواند آن ها را سردرگم کند، اما با توجه به موارد ذکر شده و رعایت آن ها قطعا راحت تر می توان یک کفش مجلسی مناسب انتخاب و خریداری نمود. همچنین لازم به ذکر است که کفش های مجلسی ساده به راحتی با بیشتر لباس های مجلسی ست می شوند و کاربردی تر هستند اما اگر می خواهید یک کفش طرح دار مانند کفش پولکی انتخاب نمایید حتما باید متناسب با مدل، کوتاهی یا بلندی و جنس پارچه لباس مجلسی باشد تا ظاهری تحسین برانگیز داشته باشید.