وبلاگ

کفش دخترانه براق

کفش دخترانه پولکی براق مدل رویا مشکی

 

خانم ها معمولا به پوشیدن کفش های براق که جلوه زیبایی به پای آنها می دهد، علاقمند هستند. این ویژگی به خصوص در بین دختر بچه ها بیشتر نمود پیدا می کند. پوشیدن کفش دخترانه براق برای اکثر دختر بچه ها، خوشایند است. علاوه بر شکل زیبایی کفش های براق دخترانه، نرمی و راحتی آنها نیز برای حفظ سلامت پا و کاهش خستگی بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم به مهترین مزایای پوشیدن کفش دخترانه براق اشاره کنیم. اگر شما هم جزو آن دسته از والدینی هستید که به سلیقه و نظر فرزند خود در جهت انتخاب کفش هایش اعتماد می کنید، حتما این مقاله را تا پایان بخوانید.

کفش براق، یک انتخاب شیک دخترانه

کفش های براق که معمولا از چرم طبیعی ساخته می شوند، علاوه بر دختر بچه ها، برای افرادی که مشاغل فعال دارند یا به کفش هایی نیاز دارند که راحتی و محافظت بیشتری را برای پاهای آنها فراهم کنند نیز توصیه می شود. این کفش ها به دلیل اینکه تولید کنندگان از طرح های متنوع برای ساخت استفاده می کنند در بین بچه ها بیشتر محبوبیت یافته است. با این حال، برخی از مردم خرید چرم را دوست ندارند زیرا معمولاً برچسب قیمت بالاتری نسبت به سایر مواد مصنوعی دارد. این یک واقعیت انکار ناپذیر است اما با در نظر گرفتن این موضوع که پاهای کودک شما در این نوع کفش ها راحتی زیادی به دست میاورند، متوجه می شوید که ارزش خرید آنها را دارند.

کفش های دخترانه چرمی براق امکان تنفس پذیری را فراهم میاورد

جالب است بدانید که چرم تنفس می کند. البته نه به آن شکل که جانداران نفس می کشند بلکه باعث می شود هوا از طریق مواد عبور کند. این ویژگی برای کفش های دخترانه بسیار مناسب است زیرا به مواد اجازه می دهد پا را خنک کرده و از بوی آنها جلوگیری کند.

دوام بسیار بالا

یکی از بزرگترین مزایای کفش براق دوام آن است. کفش های براق ساخته شده از چرم اصل می توانند بیشتر از سایر کفش های تولید شده از مواد مصنوعی عمر کنند. چرم براق به دلیل دارا بودن سطح کیفیت بالا، دوام و پایداری زیادی دارد و در طولانی مدت قابل استفاده است. برخی از افراد ممکن است خرید کفش دخترانه چرمی برای فرزند خود را به تعویق بیاندازند اما چون دوام بیشتری دارند، یک سرمایه گذاری محسوب می شود. خرید یک جفت کفش براق می تواند ارزانتر از خرید دو جفت کفش مصنوعی باشد.

مقاومت کفش های براق در برابر آب

اگر بچه ها کفش های دخترانه براق بپوشند در برابر آب و مایعات دیگر مقاوم خواهند بود. کفش های چرمی براق می توانند انگشتان پای دختر بچه ها را از هر گونه ریزش یا گودال خشک نگه دارند. اگر چه کفش های براق دخترانه مانند کلاهک فولادی یا کفش های پوشیده از کامپوزیت از پای دختر بچه ها شما محافظت نمی کنند، اما استحکام مواد طبیعی می تواند محافظت بیشتری در برابر مایعات داغ ایجاد کند.

راحتی

چرم علاوه بر اینکه از مواد طبیعی قوی برخوردار است، بسیار راحت است. کفش های براق دخترانه راحتی و پشتیبانی را برای پای آنها فراهم می کند. پیدا کردن کفش مناسب برای جلوگیری از آسیب رساندن به کمر بسیار مهم است. این موضوع به ویژه برای بچه ها که دائم در حال بازی و فعالیت هستند، بیشتر صدق می کند.

تمیز کردن آسان

 

در مقایسه با سایر پارچه هایی که برای تولید کفش استفاده می شود و تمیز کردن آنها دشوار است، شستن کفش دخترانه براق با یک پارچه مرطوب آسان  و بسیار راحت است. از آنجا که مواد به کار رفته در تولید کفش های براق قابل تنفس هستند، پس از شست و شو سریعا خشک می شوند.

کفش های براق سبک هستند.

چرم به طور طبیعی باعث می شود کفش به عنوان یک کالای لوکس به نظر برسد زیرا جنس آن براق است. علاوه بر این بیسار سبک است و وزن چندانی ندارد. دختر بچه ها با پوشیدن این نوع کفش ها هم می توانند به راحتی راه بروند و هم خیلی شیک پوش به نظر میرسند.

بوی خوب

هیچ چیز بوی چرم اصل را نمی دهد. مواد ساخته شده توسط انسان معمولاً با مواد شیمیایی مختلفی ترکیب می شوند که بوی بدی ایجاد می کنند.  اگر پای کودک شما عادت به بوییدن پس از یک شیفت طولانی داشته باشد، بوی کفش های مصنوعی می تواند آن را بدتر کند. از آنجا که چرم براق یک محصول طبیعی است، دارای رایحه بسیار خوبی می باشد.

2 دیدگاه در “کفش دخترانه براق

دیدگاهتان را بنویسید