وبلاگ

کفش دخترانه صورتی

کفش دخترانه صورتی

در ابتدای تولید کفش، کفاش مسئولیت فرایند تولید را از ابتدا تا انتها بر عهده داشت. در حال حاضر کفش های با کیفیت بالا همراه با تنوع رنگ با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته تولید می شوند. کفش دخترانه صورتی از جمله دستاورد های صنعت تولید کفش است که با تقاضای زیادی روبه رو شده و حجم بالایی از تولیدات را به خود اختصاص داده است. روند تولید در بخش های مختلف یک کارخانه که هر یک مراحل مختلفی را انجام می دهند، صورت می پذیرد. هنگامی که بخش قبلی وظایف خود را به پایان می رساند، کفش ها به بخش بعدی ارسال می شوند.

مراحل تولید کفش دخترانه صورتی

تعداد زیادی مراحل مختلف برای ساخت نهایی کفش سپری می شود. توجه داشته باشید که همه تولیدکنندگان یکسان نیستند و تعداد مراحل مربوط به روش تولید آنها بستگی دارد.

چگونه کارخانه، کفش دخترانه صورتی می سازد؟

مرحله 1: تیم طراحی

همانطور که بیان شد، بخش های مختلف مسئول جنبه های مختلف فرایند تولید کفش هستند. اولین مرحله از شروع فرایند تولید کفش مربوط به تیم طراحی است. اینها افرادی با دید خلاق هستند. افرادی که می دانند چه چیزی باعث زیبایی کفش می شود و عملکرد خوبی دارد. مشتری طرح های اولیه را ارائه می دهد و طراحان داخلی آنها را اصلاح می کنند تا مطمئن شوند از نظر فنی برای فرایند تولید کفش مناسب هستند. برخی از طراحان کفش ترجیح می دهند نقاشی را با دست انجام دهند، برخی دیگر از رایانه استفاده می کنند. اما هر طرح تمام شده کفش را از زوایای مختلف به تصویر می کشد.

مرحله 2: مهر زنی و دوخت

تا حدودی به دلیل تعداد زیاد قطعات مورد استفاده برای تولید یک کفش، ساخت کفش یک هنر واقعی است. قطعات مورد نیاز برای ساخت کفش از پارچه و الیاف مرغوب بریده شده و سپس در مرحله تولید کفش مهر زنی می آید. در حال حاضر از کفش به عنوان شفت یاد می شود و قطعات پارچه ای که آن را می سازند دارای مهر یا نشانه هستند. این برای جلوگیری از سردرگمی هنگام دوختن آنها به یکدیگر است. پس از مهر و موم شدن قطعات، علامت گذاری می شوند تا مشخص شود که کجا باید سوراخ ها را ایجاد کرد. سپس قسمت هایی از الیاف که باید دوخته شوند قبل از ارسال شفت به بخش خیاطی نازک می شوند.

مرحله 3: مرحله کفی و تزئین

در این مرحله، کفش هنوز ظاهر خاصی ندارد و قسمت داخلی آن نیمه آماده است. برای رسیدگی به این، یک لایه پرکننده اضافه می شود. برای اطمینان از راحتی و حرکت، پرکننده باید انعطاف پذیر باشد. بنابراین معمولاً از چوب پنبه استفاده می شود. با این کار پایه کفی به چسب چسبانده می شود و شکلی یکدست را فراهم میاورد. حالا سنجاق هایی که در پاشنه قرار گرفته اند برداشته شده و سوراخ هایی که روی پارچه یا الیاف گذاشته اند بسته می شوند. در این مرحله سوراخ های درز با روش اتو کردن، رنگرزی و پرداخت با دقت پنهان خواهند شد. بعد، لبه پاشنه و زیره آن ساییده شده و قسمت قابل رویت تزئین می شود. با توجه به اینکه موضوع مقاله امروز، تولید کفش دخترانه صورتی است، کاملا روشن و واضح می باشد که رنگرزی نهایی در قالب طیف رنگ صورتی انجام می گیرد. از صورتی کم رنگ تا رنگ های تند و غلیظ.

توزیع و عرضه در بازار

پس از پایان پذیرفتن مراحل نهایی تولید کفش که از طریق دوخت و یا چسب کاری انجام می گیرد، تمامی محصولات تولید شده در سایز های مختلف آماده می شوند و در به صورت بسته بندی شده به فروشگاه ها عرضه می شوند. معمولا خرید بی واسطه از تولیدی ها نسبت به خرید کفش از مغازه ها که به عنوان واسطه عمل می کنند، مقرون به صرفه تر می باشد.

ویژگی های کفش راحت و مناسب

بچه ها دائم در حال حرکت هستند و به همین دلیل نیاز به کفش راحت و مناسب بیشتر ضرورت می یابد. کفش ها باید به نحوی طراحی و تولید شوند که از بهترین مواد مرغوب باشند و راحتی پا را در هنگام راه رفتن فراهم کنند. کفش های دخترانه اگر چه در رنگ ها ی مختلف تولید می شوند اما غالبا رنگ صورتی همیشه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص می دهد و حجم تقاضا برای آن زیاد است.

 

 

 

1 دیدگاه در “کفش دخترانه صورتی

دیدگاهتان را بنویسید