وبلاگ

کفش بچگانه مجلسی

کفش مجلسی دخترانه مخمل مدل سه گل HY بژ

در صورتی که مایل هستید، با ویژگی کفش بچگانه مجلسی آشنا گردید با ما در این متن از خود همراه گردید. اغلب بهره گیری از پاپوش از ابتدای تولد نوزادان آغاز میگردد و از آن سوی که قرار نیست نوزادان با این پاپوش ها راه روند. بنابراین توجه ویژه ای به منظور اتخاذ آنها صورت نمیگیرد. این در حالی میباشد که از حدود هجده ماهگی به بعد تقریباً کودکان راه رفتن را به خوبی فرا میگیرند. از این جهت از خود علاقه نشان میدهند که در کوچه و خیابان ها راه روند، بنابراین انتخاب کفش مناسب برای کودکان به عنوان حضور در هر مکانی از اهمیت بسیاری برخوردار میباشد. کفش مجلسی بچه گانه تفاوت هایی با کفش روزمره دارد.

در ادامه این مقاله هم توضیحات و ویژگی های مفیدی که برای خرید اینجور کفش ها به آن نیاز دارید را می نویسم. بین توضیحات هم تصویر چند مدل کفش بچگانه مجلسی را قرار داده ام که شاید به آنها علاقه مند باشید. به منظور آشنایی هر چه بیشتر با این ویژگی ها بهتر است در ادامه ی این متن با ما همراه شوید.

کفش مجلسی دخترانه لژدار مدل Wedge آبی

▪ کفش بچگانه مجلسی شیک؛

مدل کفش پاشنه دار بچگانه یکی از کفش های محبوب است و به خاطر خواست زیاد جامعه مخاطب با میزان زیادی روانه بازار عرضه شده اند. شما خواهید توانست از میان این کفش ها، کفش زیبا و شیک را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

همان گونه که در قسمت مقدمه ی متن بیان نمودیم، مدل کفش بچه گانه در اقسام گوناگون طرح ها اعم از اسپرت و کفش مجلسی و… وجود دارند. بنابراین انتخاب آنها به مکانی که قرار است کودک شما در آنجا، کفش را بپوشد، بستگی خواهد داشت.

کفش دخترانه پاشنه دار مدل BUTTERFLY سفید

▪ به هنگام خرید کفش بچگانه مجلسی به این نکات توجه داشته باشید؛

  • ابتدا آنکه به هیچ گاه برای فرزند خود در میان کفش های مجلسی نوع خیلی پاشنه دار را انتخاب نکنید؛

از میان کفش های مجلسی سعی کنید کفش تخت یا کمی پاشنه دار را انتخاب نمایید. البته کفش تختی را انتخاب نمایید که،   کودک شما را قادر میسازد تا به گونه ای طبیعی و معمول بر روی سطح زمین قرار گیرد. در این مرحله از رشد برای او میتواند مناسب ترین انتخاب باشد. چون هم دارای استحکام بیشتری خواهد بود و هم میتواند تکیه گاه خوبی برای پاهای کودک باشد. کفش پاشنه دار مجلسی برای کودکانی مناسب خواهد بود که کمی بزرگ تر شده اند و پاهای آنها بیشتر رشد نموده و قوی تر گردیده اند.

کفش دخترانه تخت مخمل مشکی مدل AMS

  • طبق نظر فرزندتان انتخاب کنید

چون قرار است فرزندتان در مهمانی به خودش و کفش هایش افتخار کند پس بهتر است کفشی را انتخاب کنید که او دوست دارد و طبق نظر او خریداری شده. اینطوری او خوشحال ترین شخص مهمانی خواهد بود و از داشتن کفش هایی که خودش انتخاب کرده لذت خواهد برد و اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت. یادتان باشد اعتماد به نفس از همه چیز مهمتر است.

  • پاهای فرزند خود را به هنگام خرید کفش مجلسی اندازه گیری نمایید؛

در مرحله ابتدایی میبایست پاهای فرزند خود را به گونه ای دقیق اندازه گیری کنید. برای این امر میتوانید از یک وسیله ی اندازه گیری پا بهره گیرید و یا آنکه نمودار اندازه گیری پا را از اینترنت دانلود نمایید. در ابتدا پای فرزند خود را بر روی این نمودار و سپس در کنار خط منحنی کشیده شده در قسمت پایینی نمودار قرار دهید. از فرزند خود بخواهید که به آرامی پای خود را بر روی آن قرار دهد و حرکت نکند. پس از آن فاصله میان بلندترین انگشت پای کودک تا پاشنه ی پا را اندازه گیری کنید. اینجوری کفش بچگانه مجلسی راحت تری پیدا می کنید.

کفش دخترانه مجلسی طرح دار

  • کفش را با جوراب امتحان نمایید؛

در خاطر داشته باشید که اغلب هیچ کفشی را بدون جوراب فرزند شما نمیپوشد. به همین علّت توصیه میکنیم به هنگام خرید کفش به طور حتم جوراب به پایش کنید تا سایز کفشی را که انتخاب مینمایید به طور دقیق متناسب با پای فرزند شما باشد.

کفش دخترانه مدل AYAK سفید

  • فاصله میان تاندون آشیل کودک و پشت کفش مدّ نظر را اندازه گیرید؛

با به انجام رسانیدن این کار شما میتوانید متوجه گردید که کفش مدّ نظر برای پای کودک خیلی تنگ است و یا این که خیلی گشاد است. در صورتی که این فاصله بسیار باشد، کفش برای پای فرزند شما خیلی بزرگ خواهد بود. همین موضوع امکان دارد به هنگام راه رفتن و حرکت نمودن، منجر گردد کفش از پای فرزند شما خارج شود و نهایتاً او زمین بخورد. برعکس چنانچه این فاصله اندک باشد، بدین معنا خواهد بود که کفش مجلسی بچگانه برای فرزند شما خیلی تنگ است. به این هنگام است که کفش به پای فرزند شما فشار خواهد آورد و منجر میگردد پای او درد بگیرد و یا تاول زند.

کفش دخترانه اکلیلی مدل درخشان مشکی

  • کفش بچگانه مجلسی راحت را انتخاب کنید؛

به هنگام خرید کفش بچگانه مدّ نظر خود، به آهستگی قسمت جلوی کفش را فشار دهید. گاهاً امکان دارد فرزند شما انگشت خود را داخل کفش جمع نماید. بنابراین پیش از فشار دادن خوب است که مطمئن شوید انگشت فرزند شما درون کفش صاف است.

  • کفش را با لباس ست کنید

سعی کنید کفشی که میخرید با لباسی که برای مهمانی در نظر گرفته اید از لحاظ رنگ و ظاهر هماهنگ باشد. اینطوری جذابیت لباس و کفش در کنار هم دوچندان می شود و نشان دهنده سلیقه شما در انتخاب است.

کفش پسرانه ورنی مدل MASERATI مشکی

نتیجه گیری

در خرید کفش مجلسی بچه گانه ظاهر کفش و اینکه بچه ها از آن خوششان بیاید در اولویت اول است. همچنین باید به راحتی کفش هم اهمیت داد تا فرزندمان در مهمانی از پوشیدن آن کفش اذیت نشود. قیمت کفش هم از فاکتورهای مهمی است که می توان هنگام خرید کفش مجلسی کودک در نظر گرفت. امیدوارم مطالب و مدل هایی که در این مقاله ارائه شد مورد استفاده شما واقع شود. در اینستاگرام ضیاکالا هم تصاویر زیبا از کفش های مختلف هست که دعوت می کنم تا به اونجا هم سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید