وبلاگ

کفش دوستدار محیط زیست. چگونه می توان مجموعه ای از آنها داشت؟

کفش دوستدار محیط زیست

من گیاهخوارم، کفشهایم هم همینطور!

اکثر خانم های گیاهخوار مانند من از این تصور می ترسند که بیش از 35 میلیون حیوان زیبا و باهوش فقط به دلیل خز یا چرم بدن خود کشته می شوند. (و این فقط برای پاییز و زمستان است!). اما این مسئله مانع از این نمی شود همانند دوستان گوشتخوارمان کمی شیک باشیم! ما جدای از اینکه دوست نداریم آسیبی به حیوانات بزنیم آرزو داریم که ده ها کفش دوستدار محیط زیست مانند صندل ، کفش کتانی ، کفش راحتی ، پاشنه بلند ، بوت و سایر کفش ها را برای کمد کفش خود جمع آوری کنیم. حدود ده سال پیش، این یک چالش بود که تقریباً غیرممکن به نظر می رسید. زیرا همه کفش های غیر چرمی عملاً یکسان به نظر می رسیدند.

 

کفش گیاهی

امروزه پیدا کردن کفش های دوستدار محیط زیست آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ، شرکت ها شروع به ارائه خدمات به کسانی کرده اند که خواستار محصولات دوستدار محیط زیست هستند و در حال حاضر گزینه های بیشتری را برای انتخاب ارائه می دهند. با ظهور این روند ، تنها چالشی که خواهید داشت این است که بفهمید به چه تعداد کفش نیاز دارید! ابتدا باید از خود بپرسید که واقعاً چه تعداد از آنها را دوست دارید. و چه تعداد از آنها به خوبی متناسب هستند، سبکِ مد شما را تکمیل می کنند. و به اندازه کافی همه کاره هستند تا بتوان برای استفاده های مختلف آنها را پوشید.

در اینجا 5 سبک کفش مد پاییزی/ زمستانی وجود دارد که به شما کمک می کند یک کمد کفش غیر حیوانی بسازید که همه این کفش ها فراگیر و آنقدر عالی باشند که بدون توجه به مناسبت آن ، یک انتخاب عالی و بی نقص محسوب شوند.

  1. یک جفت پوتین ضد آب ایمنی

اگر می توانید فقط یک چکمه در زندگی خود خریداری کنید، یک چکمه دوستدار محیط زیست مدل air-seal range boot مانند  14-Eye Boot از Vegetarian Shoes انتخاب کنید. اگر زمان زیادی را در خارج از خانه می گذرانید، بهتر است دو جفت از این کفش داشته باشید. پوتین هایی ضد آب با محافظ پنجه فولادی و ظاهر اسپرت و زیره ای از مواد لاستیکی، کیفیت ابدی مورد نیاز و مطلوب را برای شما فراهم می کند.

 

بوت صورتی

2- یک یا دو جفت بوت مجلسی با رنگ های خنثی یا تیره

این بوت های چرم مصنوعی هم آنقدر کلاسیک هستند که به عنوان کفش های کار در فضاهای کاری زنانه پوشیده می شوند. و هم آنقدر جذاب هستند تا بتوان آن ها را با یک شلوار جین و پیراهن روزمره ست کرد.

کفش دوستدار محیط زیست

بوت های ساق بلند با پاشنه تخت یکی از انتخاب های داغ فصول سرد سال است. اما در فصول گرم هم طرفداران خاص خود را دارند. برای کسانی که عاشق بوت های مهندسی هستند پیشنهاد مناسبتر بوت های موتورسواری است. وقتی استایل کلاسیک را انتخاب می کنید کافی است سگک های آن را باز کنید. آنگاه این کفش های دوستدار محیط زیست فورا تبدیل به بوت های کلاسیک و آماده ست شدن با استایل شما می شوند.

کفش دوستدار محیط زیست

3- یک جفت بوت “ساق خیلی بلند”! شیک و زیبا

چکمه های بالای زانو استایلی زیبا با دامن های راسته یا شلوار های کلاسیک به شما می دهند. این بوت ها را می توان بدون جوراب یا با جوراب های زمستانی مات پوشید. علاوه بر این با لباس های رسمی و نیمه رسمی به راحتی ست می شوند. به شلوار جین جلوه زیبایی می دهند و دامن و شلوار جین را به خوبی کاور می کنند. همچنین شما می توانید همین استایل را با بوت های آلتا داشته باشید. جنس قسمت بالایی این کفش دوستدار محیط زیست از میکروالیاف مصنوعی با بالاترین است. و روکش آنها معمولا از خز است.

کفش دوستدار محیط زیست

 

4- یک جفت بوت دوستدار محیط زیست روزمره با رنگ خنثی

بوت های روزمره شما باید دارای یک کفی نرم و انعطاف پذیر باشند تا برای استفاده در تمام روز راحت و دلپذیر باشند. بهتر است اطمینان حاصل کنید که رویه بوت روزمره دوستدار محیط زیست شما از مواد باکیفیت و قوی مانند چرم مصنوعی است. و دارای پوشش داخلی پنبه ای و کتان باشد تا با نرمی و داحتی پای شما را در بر بگیرد.

کفش دوستدار محیط زیست

5- یک جفت کفش دوستدار محیط زیست اسپورت غیر چرمی جذاب

فصل پاییز بهترین زمان برای پیاده روی در پارک و لذت بردن از محیط اطراف است. کتانی های غیر چرمی سازگار با محیط زیست شما از پارچه یا میکرو الیاف مصنوعی تولید می شوند. و علاوه بر اینکه به خوبی با کت و شلوار شما ست می شوند در عین حال آنقدر جان سخت هستند تا در باشگاه بدنسازی با آن ها ورزش کنید. بهترین کفش های ورزشی کفش هایی هستند که از دارای زیره EVA با طراحی حمایت کننده از پا هستند.

 

کتانی غیر چرمی

با بکارگیری نکات فوق یک کمد کفش زنانه ی  پاییزی-زمستانیِ دوستدار محیط زیست خواهید داشت که برای تمام مناسبت ها پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

بسیاری از کفش های موجود در ضیا کالا غیر چرمی و دوستدار محیط زیست هستند. می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت این محصولات زیبا و جذاب را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید