وبلاگ

کفش های لژ دار

کفش های لژ دار

مطمئنا کفش های لژ دار زیبایی و جلوه خاصی به پاهای شما می بخشد . البته این کفش ها در سبک هایی مختلف و جذاب تولید می گردند و متناسب با همه سلیقه هاست .

کفش های platform تلفیقی از کفش های لژ دار و کفش های پاشنه بلند میباشد . این کفش ها همانطور که راحتی بسیاری به همراه دارند بسیار شیک و جذاب هستند . چوب ، لاستیک ، پلاستیک و چوب پنبه اجزا تشکیل دهنده پاشنه این نوع از کفش ها میباشند . البته لازم بذکر است که این نوع کفش ها از قرن ها گذشته در یونان ، روم باستان ، ژاپن ، چین و اروپا طرفداران بسیاری را داشته است .

 

چالش های انتخاب کفش لژ دار

  • ابتدا از همه اینکه در زمان خرید کفش لژ دار دقت داشته باشید کفشی را که انتخاب می کنید دارای پاشنه و لژ نازک نباشد.
  • میتوانید یک استایل کاملا راحت و اسپرت را در زمینه کفش های لژ دار انتخاب کنید مانند کتانی های لژ دار .
  • اگر یک فرد شاغل به حساب می آیید میتوانید آن را با کت های زنانه و یا همان لباس رسمی به بهترین شکل ست کنید.
  • البته این نوع از کفش ها با پیراهن ماسکی و لباس های گشاد نیز استایل جذابی را رقم میزنند .
  • و در آخر اینکه اگر به سراغ انتخاب کفش های لژ دار رفته اید مطمئنا با رعایت برخی نکات میتوانید استایلی جذاب و ویژه را برای خود رقم بزنید .

انواع کفش های لژ دار

  • کفش لژ دار پاشنه گوه ای

این نوع کفش ها همان طور که از نامشان پیداست پاشنه ای شبیه به گوه (یکی از اشکال هندسی با یک لبه تیز و یک لبه پهن ) دارند . این پاشنه که از پاشنه های سنتی محسوب میگردد اغلب در کفش های تابستانه مورد استفاده قرار میگیرد .

  • کفش لژ دار پاشنه مبلی

یک نوع دیگر کفش های لژدار، کفش های پاشنه مبلی یا پلتفرم هستند . این مدل پاشنه ها نسبت به پاشنه  گوه ای راحت تر هستند . این کفش ها نه از ترند های امسال و نه از گذشته دور است .

مقایسه کفش های پاشنه بلند با کفش های لژ دار

البته که کفش های پاشنه بلند قوس بدن شما را شدید تر نشان میدهد و با تیپ های رسمی و مجلسی ست میشوند از طرفی دیگر کفش های لژدار منطبق با تیپ های غیر رسمی هستند . اگر دچار کمر درد هستید ، کفش لژ دار نسبت به کفش پاشنه بلند برای شما گزینه بهتر و مناسب تری محسوب می شوند ، زیرا فشار بسیار کمتری روی پا و کمر شما وارد میکند و نیز به دلیل داشتن لایه های بیشتر و نرم تر پای شما در زمان برخورد با زمین دچار فشار کمتری می شود ، مسئله دیگر اینکه این کفش ها برای راه رفتن در سطوح لغزنده مناسب تر نسبت به کفش های پاشنه بلند است .

 

کفش اسپرت لژ مخفی

نوعی دیگر از کفش های لژ دار وجود دارد که لژهای آن ها به صورت مخفی میباشد ‌. این مدل از کفش ها برای خانم هایی مناسب میباشد که علاقه دارند قدشان بلند باشد و این مسئله کاملا طبیعی نشان داده شود . این کفش ها نزدیک به ۵ سانت قد را بند تر میکند و شما و استایلتان را جذاب تر نشان  میدهد به همین جهت در روحیه تاثیر بسزایی دارد این کفش به نحوی دوخته شده که تحت هیچ شرایطی لژ مخفی آن مشخص نیست  .

کفش ورزشی لژ دار

همه کفش های ورزشی دارای لژ میباشند در نوع کفش های ورزشی پاشنه هایی ساده وجود دارد و دارای ارتفاعی بین ۳ تا ۵ سانتی متر است . اگر بغیر از این باشد به عنوان یک کفش ورزشی محسوب نمی گردد پس متوجه شدیم که همه کفش های ورزش دارای لژ هستند .

صندل های زنانه لژ دار

صندل های لژدار عموما تنوع بیشتری از کفش های اسپرت لژدار دارند ولی این صندل ها نمی توانند محافظت زیادی از مچ پا داشته باشند زیرا فقط با یک چسب یا چند بند ظریف پا را نگه میدارد این در صورتی است که در کفش های اسپرت لژدار پا امن تر است .

1 دیدگاه در “کفش های لژ دار

دیدگاهتان را بنویسید