وبلاگ

کفش لژدار بچگانه

کفش دخترانه لژدار مدل Wedge آبی

کودکان عاشق پوشیدن کفش ها و لباس هایی به سلیقه خودشان هستند و دنیای کودکانه بسیار زیبایی دارند. کفش های عروسکی، بندی، رسمی، لژدار و … از جمله کفش های مورد علاقه کودکان است که توسط برندهای مختلف در طرح و رنگ های گوناگونی تولید می شود. هر یک از این کفش ها با توجه به محلی که کودک می خواهد در آن حضور یابد می تواند بسیار کاربردی باشد. کفش های لژدار نه تنها در میان بزرگسالان بلکه در میان کودکان نیز طرفداران زیادی دارد و می تواند کفشی بسیار شیک و راحت باشد. اگر می خواهید با کفش لژدار بچگانه بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

کفش لژدار بچگانه چیست؟

کفش های لژدار بچگانه همان کفش های پاشنه مخفی هستند که از جمله کفش های پاشنه بلند محسوب می شوند. این کفش ها در عین پاشنه بلند بودن بسیار راحت می باشد به همین دلیل کودکان نیز خیلی به آن ها علاقمند هستند و با پوشیدن کفش لژدار مادران خود لذت می برند. از این رو برندهای مختلف تصمیم گرفته اند که این کفش های زیبا را در سایزهای مناسب کودکان تولید نمایند. هر چند که تعداد و تنوع کفش های لژدار کودکانه موجود در بازار نسبت به نوعی که برای بزرگترها تولید شده کمتر است اما به راحتی می توان این کفش ها را یافت.

کاربرد کفش لژدار بچگانه

شاید تصور کنید که کفش های لژدار به دلیل پاشنه ای که دارند نمی توانند گزینه مناسبی برای کودکان باشند و ممکن است به پاها و سلامت آن ها آسیب بزند. اما پزشکان معتقد هستند که پوشیدن کفش هایی که پاشنه 2 الی 3 سانتی متری دارند کاملا متناسب با سلامت بدن و پاها است. بنابراین می توان گفت کفش های لژدار بچگانه که بلند و راحت هستند می توانند گزینه ای عالی برای استایل های روزانه و مجلسی باشند.

این کفش ها برای کودکانی که دوست دارند کفش های پاشنه بلند بپوشند تا قد آن ها بلند تر نشان داده شود اما نمی خواهند که پاشنه کفش هایشان خیلی مشخص باشد و یا اینکه راه رفتن با کفش های پاشنه بلند برایشان دشوار است بسیار کاربردی می باشد. بنابراین می توان گفت این کفش ها در دنیای کودکان و بزرگسالان طرفداران خاصی دارند. لازم به ذکر است که نوع پسرانه این کفش ها نیز توسط برخی برندها تولید می شود اما بسیار محدود است و بیشتر به صورت دخترانه ساخت و عرضه می شوند.

رنگ و جنس کفش های لژدار بچگانه

کفش لژدار بچگانه در طرح، رنگ و جنس های مختلف و متنوعی تولید می شود. این کفش ها ظاهر بسیار زیبایی دارند و می توان متناسب با مهمانی ها، جشن ها و … آن ها را تهیه نمود. امروزه علاوه بر چرم های طبیعی و مصنوعی از پارچه های مختلف نیز مانند پلیمرهای مصنوعی برای تولید کفش های دخترانه استفاده می کنند. کفش های لژدار صورتی، سفید، مشکی از محبوب ترین کفش های لژدار در میان کودکان است و می توان به راحتی آن ها را با هر نوع لباسی ست نمود و استایلی شیک و جذاب ساخت.

خرید کفش لژدار بچگانه

در خرید کفش لژدار بچگانه علاوه بر ظاهر زیبا و شیک جنس و کیفیت آن نیز بسیار اهمیت دارد. بهتر است که کفش انتخابی سبک و مقاوم و از جنس مواد اولیه مرغوب و استاندارد باشد. همچنین باید به عاج و کف کفش نیز توجه نمود که راحت و کاملا متناسب با طول و عرض پای کودک باشد تا امنیت کفش تضمین گردد و کودک بتواند ساعت ها از آن استفاده نماید.

برای خرید کفش های لژدار بچگانه گزینه های زیادی پیش روی والدین خواهد بود و به راحتی می توانند کفش ست لباس های دخترانه برای فرزند دلبند خود را تهیه کنند. برندهای خارجی و ایرانی مختلفی به تولید انواع کفش های بچگانه می پردازند و در میان آن ها برخی از برندها بسیار معروف هستند و بهترین کفش ها را تولید می کنند. از این رو می توان به سادگی بهترین کفش های بچگانه را با مراجعه به فروشگاه و وب سایت های مختلف خریداری نمود.

لازم به ذکر است که کفش های برندهای خارجی در مقایسه با کفش های ایرانی دارای قیمت بالاتری هستند، از این رو اگر به دنبال کفش های لژدار بچگانه شیک و مقرون به صرفه هستید به شما پیشنهاد می کنیم که کفش های برندهای داخلی را انتخاب نمایید.