وبلاگ

کفش بچه گانه چراغ دار

کفش بچه گانه چراغ دار

ما در بخش شگفت‌انگیز و قابل پیاده‌روی شهر زندگی می‌کنیم و اغلب به فروشگاه، رستوران و پارک رفت و آمد میکنیم. وقتی هوا تاریک است، نگران دیدن بچه‌هایم در برخی از خیابان‌های اطراف هستم. خدا را شکر که کفش بچه گانه چراغ دار در حال حاضر برای بچه ها بسیار محبوب است. من کفش های ال ای دی زیبا را برای بچه ها در مهدکودک دیده ام، و این یکی از چیزهایی است که از خرید آن برای پسرانم خوشحالم.

آنها علاوه بر سرگرم کننده بودن، باعث می شوند کودکان شما شیک تر دیده شوند. کفش‌های ال‌ای‌دی برای بچه‌ها از انواع روزمره گرفته تا کفش‌های مخصوص مناسبت‌ها را در بر می‌گیرد. چه کسی دقیقا می‌دانست که چه تعداد مدل از آن‌ها وجود دارد؟ برخی حتی چرخ دارند، و برخی دیگر … خب، کاملاً زشت هستند!

کفش های ال ای دی فقط یک ترند نیستند، بلکه به اندازه کافی خوب بوده اند که هم در بین بچه ها و هم در بزرگسالان شور و هیجان ایجاد کنند.

به عنوان یک بچه دهه شصتی، می توانم علاقه هر بچه دهه شصتی دیگری به کفش های چراغ دار را در آن زمان را تضمین کنم. همه ما، در برخی مواقع، یک جفت کفش با رنگ‌های چراغ های سرگرم‌کننده در پاشنه یا اطراف کف کفش می‌پوشیدیم. کفش ها با هر قدم روشن می شدند. با این حال، این کفش ها به همان سرعتی که وارد بازار شدند از قفسه ها خارج شدند. اکنون، بچه‌های شما می‌توانند کفش‌های ال‌ای‌دی خود را که بسیار پیشرفته‌تر از دو سه دهه پیش بودند، به رخ بکشند و به نمایش بگذارند.

در مطلب دیگری با عنوان 5 دلیل برای اطمینان از مناسب بودن کفش بچه گانه، علاوه بر تمام نکاتی که ذکر کردم، گفتم که در کنار آنها، مبحث زیبایی شناختی هم باید همیشه مدنظر باشه. کفش بچه گانه چراغ دار یکی از زیباترین کفش هایی است که بچه ها دوست دارند داشته باشند. در اینجا 6 دلیل وجود دارد که چرا باید کفش های LED برای کودکان خود تهیه کنید:

1- کفش های چراغ دار LED با طراحی کاملاً جدید عرضه می شوند

بدون کفش های کتانی چراغ دار برای دهه 60 بسیار عالی بودند. با گذشت زمان، طراحی آنها مانند ساختار کفش، و همچنین طراحی های بیرونی، بهتر شده است. هم اکنون کفش‌ها سبک وزن هستند و از مواد قابل تنفس ساخته شده‌اند که اثر تعریق را در کفش نگه نمی دارند و پوشیدن کفش‌های کتانی چراغ دار را برای بچه‌ها راحت می‌کند.

 

کفش بچه گانه LED

 

بسته به نوع و قیمت کفش، آنها ترکیبی از رنگ‌های روشن ثابت و پویا هستند. حتی برخی از آنها دارای افکت هایی مانند افکت محو شدن، افکت چشمک زن، چرخه رنگ و غیره هستند.

2- حالا این کفش ها قابل شارژ هستند

همانطور که می دانیم یکی از معایب کفش های چراغ دار دهه های گذشته این بود که چراغ ها اگر نه در عرض چند روز، در عرض یک یا دو هفته خاموش می شدند. این مسئله ناامید کننده ای برای ما بود. کفش ها بدون چراغ زیبا به نظر نمی رسند. ولی حالا، این کفش ها دارای مدل های قابل شارژ هستند و عمر باتری بسیار طولانی تری دارند. شما می توانید کفش ها را حدود 2 یا 3 ساعت شارژ کنید و انتظار داشته باشید که کودک خود را در حال بازی و پیاده روی با کفش های LED برای بیش از 6 ساعت ببینید. این مدل ها به عنوان یک گزینه سازگار با محیط زیست عمل می کند زیرا مجبور نیستید هر بار که باطری آن تمام شد آن را دور بیندازید و یک جفت کفش چراغ دار جدید بخرید. این باعث صرفه جویی در پول شما نیز می شود. به لطف پیشرفت فناوری، کفش های چراغ دار غیرقابل شارژ هم دیگر به این زودی ها خاموش نمی شوند.

 

کفش بچه گانه چراغ دار قابل شارژ

 

3- کفش های کتانی LED را با سوئیچ به کفش های کتانی معمولی تبدیل کنید

کفش های LED جدید و پیشرفته دارای کلیدهایی هستند که می توانند کفش های LED شما را به یک جفت کفش ورزشی معمولی تبدیل کنند. می توانید از کودک خود بخواهید که از کفش بدون چراغ در روز و با چراغ در عصر یا شب استفاده کند. سوئیچ به فرزندان شما اجازه می دهد تا نحوه پوشیدن کفش های خود را کنترل کنند.

4- کفش های چراغ دار به عنوان گزینه ایمنی در تاریکی

چراغ‌های ال‌ای‌دی روی کفش‌های کودک شما به دوچرخه‌سواران و رانندگان خودرو کمک می‌کند تا کودک شما را در مناطق نه چندان روشن شهر ببینند. بنابراین اگر با کودکتان در تاریکی به پیاده روی می روید یا اگر او در حال بازگشت به خانه با دوچرخه است، کفش های LED به عنوان کفش ایمنی عمل می کنند و به دیگران در جاده کمک می کنند تا کودک شما را ببینند.

 

 

5- کفش های بچه گانه چراغ دار جدید هیچ خطری برای سلامتی ندارند

پیش از این، بسیاری از والدین از سطوح ناامن جیوه در باتری کفش های چراغ دار می ترسیدند. اکثر آنها به همین دلیل از خرید این کفش ها برای بچه ها اجتناب کردند. اکنون که کفش ها عمدتاً با باتری های ایمن و قابل شارژ عرضه می شوند، لازم نیست نگران این باشید که کودک خود را در معرض خطر قرار دهید. همچنین، بخش چراغ دار این کفش‌ها ضد آب هستند، بنابراین لازم نیست در هنگام راه رفتن در باران، نگران باشید که کودکتان کفش‌هایش را خیس کند.

اگر کودک شما روی پنجه پا راه می‌رود، کفش‌ بچه گانه چراغ دار می‌توانند انتخاب بهتری باشند. کفش های LED می توانند یک روش هیجان انگیز برای بهبود حرکت پا با استفاده از چراغ های فعال حرکتی باشند. این چراغ ها تنها پس از برخورد پاشنه با زمین فعال می شوند. برای فعال کردن چراغ ها، کودک باید روی پاشنه های خود راه برود.

6- ورزشکار شدن بچه ها

یک جفت کفش بچه گانه چراغ دار سبک، انعطاف‌پذیر و بادوام برای بچه‌ها، کودک شما را تشویق می‌کند که بلند شود و شروع به دویدن کند. همه ما می دانیم که انجام ورزش ما را سالم و تناسب اندام نگه می دارد. فقط یک ست کلاسیک از این کفش ها بخرید تا حس اسپرت بودن را در کودکان خود تقویت کنید. کودک خود را هیجان زده کنید و یک کفش چراغ دار اسپرت برای ورزش مورد نظر برای او بیاورید.

به طور خلاصه، این کفش های روشن به کودک شما کمک می کند تا الگوهای راه رفتن خود را بهبود بخشد و در تمام طول مدت فعال بماند. با هدیه دادن یک جفت کفش خوب به کودکان خود خستگی را از بین ببرید و فقط تماشا کنید که آنها از فعالیت خود لذت می برند و حرکات خود را به رخ می کشند.

کفش های چراغ دار را می توان به 2 روش تهیه کرد:

  • خرید کفش با LED داخلی
  • خرید لوازم جانبی چراغ دار

کفش های جراغ دار با چراغ های LED داخلی معمولاً با حرکت فعال می شوند که با هر مرحله چشمک می زند. آنها با رنگ های روشن و چراغ های LED چشمک زن پویا که به طور تصادفی تغییر می کنند بسیار عالی هستند. انواع دیگری هم هستند که قابلیت اتصال به موبایل دارند و تغییر رنگ و نور آنها قابل برنامه ریزی است.

مشکل اینجاست که ممکن است با بلندتر شدن قد کودک، کفش‌ها تنگ‌ شوند. بند کفش LED یک مفهوم کاملا منحصر به فرد و متفاوت است که باعث می شود بند کفش به جای کفش شما بدرخشد. این بند کفش‌ها با حرکت فعال می‌شوند اما به یاد داشته باشید که به اصلاح راه رفتن روی انگشتان پا کمکی نمی‌کنند چون برای روشن شدنشان نیاز به فشار پاشنه پا ندارند.

 

بند کفش LED

 

نتیجه

یک جفت کفش شیک، ظاهر کودک شما را زیباتر می کند و او را متفاوت و برجسته نشان می دهد. کمد لباس و کفش های خود را هماهنگ کنید تا چشم های بیشتری را به خود جلب کنید. کفش های چراغ دار یک هدیه ایده آل برای تولد فرزندتان، عید یا شب یلدا هستند. فرزندان خود را با این جفت کفش های شگفت انگیز و دلربا که چشمک می زنند، غافلگیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید