وبلاگ

ست کردن کفش طوسی + ترفندها و نکات مهم و کاربردی

ست کردن کفش طوسی

یک سوال مهم که قرن هاست ذهن بشر را درگیر کرده این است که کفش طوسی را با چه لباسی بپوشیم؟! دانشمندان زیادی روی این قضیه کار کرده اند و نظریات مختلفی در این مورد مطرح شده. احتمالا شما هم موقع خرید کفش طوسی یا درآوردن کفش خاکستری خود از کمد لباس ها این سوال را از خود پرسیده اید. در این مقاله ما سعی کرده ایم تا جواب های مناسبی برای این پرسش مهم بدهیم و با ارائه روش های مختلف ست کردن کفش طوسی جامعه ای را از نگرانی برهانیم. پس در ادامه با ما همراه باشد.

رنگ طوسی؛

رنگ طوسی در تقسیم بندی رنگ ها جزء رنگ های خنثی به شمار میاید، از اینرو اکثر مردم این رنگ را رنگی خسته کننده قلمداد میکنند. امّا با بهره گیری از این رنگ در استایل خود میتوانید این رنگ را با انواع رنگ های خنثی ست نمایید و باعث زیبا تر شدن استایل خود شوید. رنگ طوسی یکی از رنگ های شیک و مدرن میباشد، که شما میتوانید در فصول سال از آن در استایل خود استفاده نمایید.

طیف رنگ طوسی و خاکستری

وجود رنگ طوسی در کمد لباس شما باعث میشود شما به راحتی آن را با لباس خود ست نمایید. رنگ طوسی نسبت به رنگ سیاه ملایمتر میباشد؛ رنگ سیاه غالباً در فعالیت های روزمره استفاده میشود. زیرا به راحتی میتواند با انواعی از رنگ ها ست شود.

امّا وجود رنگ طوسی در کمد شما همراه خوبی برای ست نمودن لباس خود در هر مکانی میباشد. اگر شما با اصول و روش ست کردن آشنا باشید میتوانید به راحتی رنگ طوسی  را در استایل خود به کار ببرید و جذابیت تیپ و استایل خود را افزایش دهید.

  • رنگ ها مناسب و هماهنگ با رنگ طوسی؛

رنگ طوسی به آسانی با سایر رنگ ها ست میشود، شما میتوانید به راحتی از رنگ های از قبیل؛ رنگ آبی پاستیلی، صورتی، نارنجی، سفید، رنگ های تیره تر و روشن تردر استایل خود به کار گیرید.

اگر شما از رنگ های سرد خوشتان میاید، رنگ طوسی مناسب ترین رنگ برای استفاده روزمره میباشد.

رنگ طوسی داری طیف رنگی وسیعی میباشد، که شما میتوانید بر اساس رنگ پوست خود انتخاب بهتری داشته باشید. اگر شما دارای رنگ تیره هستید، بهترین گزینه استفاده از طیف های روشن تر میباشد.

  • کفش طوسی با رنگ سرمه ای

کفش‌های کتانی خاکستری خود را با رنگ سرمه‌ای یا کبالتی زنده کنید. برای دورهمی های آخر هفته، کفش های اسپورت خودتان را با یک دامن دایره ای سرمه ای و یک بلوز آستین بلند قرمز ست کنید. و ظاهر جذاب خود را با یک کیف پارچه ای راه راه خاکستری و سفید کامل کنید. برای یک مهمانی غیررسمی با دوستان، کفش های رنگ طوسی را با یک شلوار کتان خاکستری و یک بلوز سفید که یک ته رنگ خیلی کم از رنگ خاکستری داشته باشه مچ کنید. یک گردنبند آبی کبالتی و کیف دستی پولیش هم پیشنهاد های مکمل ما برای این بخش است که بنا به موقعیت میشه از آنها استفاده کرد.

  • رنگ های یاسی، اسطوخودوسی یا آلویی بپوشید

بیایید سری به لباس های تم بنفش بزنیم و دنیای یکنواخت خاکستری را پرانرژی کنیم.
برای یک قرار ناهار بداهه با دوستانتان، یک تاپ گل گلی اسطوخودوسی یا آلویی را با یک شلوار جین سفید ساده و کفش های طوسی خود مچ کنید.
برای یک قرار شبانه، گوشواره های سایز بزرگ و کریستالی آلویی رنگی خودتان را با کفش های کتانی خاکستری، یک دامن ماکسی بلند سفید و یک پیراهن یقه هفت اسطوخودوسی ست کنید.

  • رنگ زرد را فراموش نکنید

ست کردن کفش طوسی با رنگ های زرد پیشنهاد هیجان انگیز بعدی ماست. با رنگ زرد بهار را در قدم های خودتون جاری کنید. این رنگ آفتابی و شاد به بیدار کردن رنگ های خاکستری خاموش در کفش های شما کمک می کند. برای یک پیک نیک یا دورهمی در ویلا، یک تاپ ابریشمی زرد و جذاب را با شلوارک سفید کوتاه و کفش خاکستری خودتون ست کنید.
یادتان باشه که رنگ‌های روشن چشم‌ها را به خود جلب می‌کنند، بنابراین اگر باسن بزرگی دارید، یک بلوز یا تیشرت زرد گشاد و مچ بند یا ساعت زرد برای شما مناسب است.

  • ظاهری شگفت انگیز با رنگ های قرمز درخشان

رنگ قرمز و خاکستری نسبت به رنگ سفید یا سیاه با خاکستری شاداب تر به نظر می رسد و به هر رنگ پوستی میاد. این به این دلیل است که قرمز یک رنگ فوق اشباع است که به خوبی با بنفش و خاکستری هماهنگ می شود. برای دیت دوم در پارک، کفش ورزشی خاکستری خودتون را با یک دامن نخی قرمز و یک تاپ پنبه ای بنفش و خاکستری ست کنید. اکسسوری‌های نقره‌ای را در مچ دست و گوش استفاده کنید تا درخشندگی بیشتری به مجموعه قرمز، بنفش و خاکستری خود بدهید.
چه رنگ پیراهنی با کفش های کتانی خاکستری می پوشید؟
اما برای اینکه کفش خاکستری خودتون را بترکونید، آنها را با انواع پیراهن های رنگی ترکیب کنید. چه در تابستان یک تی‌شرت سفید ساده بپوشید و چه در پاییز یک تی‌شرت سرمه‌ای تنگ، می‌توانید در تمام طول سال کفش‌های خاکستری‌تان را با تاپ‌هایی با رنگ‌های شاد هماهنگ کنید.

  • با رنگ مشکی درخشش را به کتانی های خاکستری خود اضافه کنید

یک تی شرت مشکی یا بلوز آستین کوتاه ابریشمی تکمیل کننده هر رنگی است و به کفش های خاکستری شما حس درخشندگی می بخشد. تاپ مشکی خود را با بهترین جین رنگ تیره خود ست کنید تا کفش های کتانی خود را از ساده به زیبا ارتقا دهید.
ترکیب رنگ مشکی و خاکستری خودتان را با یک دستبند نقره ای و یک رژ لب قرمز روشن برای اولین دیت خودتون کلاسیک تر کنید.

  • پیراهن سفید همه کاره

ست کردن کفش طوسی تا کنون اینقدر راحت نبوده! یک پیراهن دکمه دار سفید شفاف یک لباس همه کاره است که می تواند با شلوار جین، دامن یا ساپورت پوشیده شود و هرگز از مد نمی افتد. برای ست کردن کفش های خاکستری، یک کت مشکی و رشته هایی از گردنبندهای مروارید را روی بلوز سفید خود بپوشانید.
برای شیک پوشی مضاعف، پیراهن خود را با دامن راسته تنگ بالای زانو یا یک شلوار مشکی براق بپوشید و با یک کیف دستی جیر خاکستری و گوشواره های میخی نقره ای استایل را کامل کنید.

تی شرت سفید و کفش خاکستری

 

  • یک کت قرمز را روی شانه های خود قرار دهید

غنای کفش های کتانی خاکستری تیره خود را با ست کردن آن ها با یک کت قرمز نشان دهید. هنگامی که شلوار جگینگ خاکستری زغالی و یک پیراهن خاکستری روشن میپوشید، یک لباس شیک و ساده مناسب برای دویدن یا یک قرار ناهار بداهه با دوستتان ایجاد کرده‌اید.
سه یا چهار آویز طلا را روی تاپ قرمز خود قرار دهید تا کمی زرق و برق به ظاهر شما ببخشد. برای اینکه تناسب رنگ خاکستری و قرمز خود را افزایش دهید، یک کیف چرمی خاکستری طرح برجسته به دست بگیرید تا ظاهری شیک داشته باشید.

کفش طوسی و لباس قرمز

 

  • بلوز‌های با رنگ روشن و پاستلی یک مد عالی هستند.

یک کت صورتی، اسطوخودوسی، آبی سیر یا زرد را روی یک غلاف (ماکسی بدون آستین تنگ چسبان بالای ) خاکستری ساده ست کنید تا تم رنگی غیرمنتظره داشته باشید.
برای رفتن به یک خرید تفریحی یا تماشای یک فیلم تابستانی عصرانه با خانواده‌تان کفش های طوسی خودتان را با ژاکت رنگ روشن و یک کیف دستی خاکستری و گوشواره حلقه ای نقره ای برای یک مجموعه تابستانی زیبا و درخشان استفاده کنید.

  • ست نمودن کفش طوسی در استایل و سبک مردانه؛

چگونگی وضعیت استایل مردان به اندازه زیادی به ترکیب رنگ کفش و همچنین مدل آن بستگی دارد. در بین اجزای مختلف استایل آقایان بر روی کفش کمتر توجه شده است. همچنین رشد و تغییر آن آنچنان نبوده است. اما آقایان هم از خود می پرسند که کفش طوسی را با چه لباسی بپوشیم؟

آقایان با بکار گیری کفش طوسی و ست نمودن آنها با رنگ های از قبیل سبز، بنفش، سفید و سرمه ای میتوانند به استایل خود جذابیت زیبای ببخشند. برای مثال میتوانند شلوار چین را با کفش اسپرت طوسی ست نمایند.

وجود کفش و کیف طوسی  در کمد مردان یکی از مناسب ترین و بهترین انتخاب ها میباشند، زیرا این رنگ به دلیل داشتن تناژ رنگی متنوع به راحتی میتواند  با استایل مردان ست شود.

• ست نمودن کفش طوسی در استایل و سبک مردانه؛-وبسایت ضیا کالا

رنگ طوسی در فعالیت های روزمره بسیار کارآمد و کاربردی میباشد، زیرا میتواند به راحتی با انواع رنگ ها ست شود. شما میتوانید با هر رنگ تیره و روشن زیبایی و جذابیت خاص و تکرار نشدنی در استایل خود به وجود آورید.

 

  • ست کفش طوسی در استایل و سبک زنانه؛

شما میتوانید کفش طوسی را مناسب با محیط و مکانی که لباس خود را با توجه به آن انتخاب کرده اید، با طیفی از رنگ ها ست نمایید.

 • ست کفش طوسی در استایل و سبک زنانه؛-وبسایت ضیا کالا

به طور کلی بانوان دارای سن بیشتر، علاقه ای زیادی به استفاده از این رنگ در استایل خود  دارند. ولی با مد شدن این رنگ استفاده از این رنگ ها در بین جوانان و نوجوانان بیشتر خواهد شد.

ست کفش  طوسی و شومیز خاکستری

تنها اجزایی که برای این ست نیاز است یک شومیز خاکستری تیره بهمراه یک کفش کتانی خاکستری است. بعد از پوشیدن این ست خواهید دید که زیبایی در سادگی است! برای تکمیل این ست هم می توانید از یک کوله در طیف طوسی استفاده کنید.

کفش و شومیز خاکستری

سی‌یرا (خواننده و بازیگر آمریکایی) با شومیز و کفش خاکستری

ست کردن کفش طوسی با سفید:

ست کردن  کفش طوسی با سفید بسیار مناسب برای استفاده در مجالس رسمی و میهمانی میباشد. به کار گیری از رنگ سفید روح و طراوت به استایل شما میبخشد و همچنین باعث جذاب و با وقار دیده شدن استایل و سبک شما میشود. همچنین شما میتوانید علاوه بر مجالس در محیط های اداری و دورهمی ها از این رنگ در استایل خود استفاده نمایید.

ست کفش چرم طوسی زنانه با رنگ سبز؛

ترکیب نمودن این دورنگ یعنی سبز و طوسی بسیار شیک و جذاب خواهد شد، به طور کلی اشخاصی از این ترکیب رنگ استفاده میکنند که به دنبال استایل شیک در مجالس ویژه هستند. رنگ سبز خنثی بودن رنگ طوسی را از بین میبرد.

کت سبز با جنس مخمل جیر با کفش طوسی ترکیب زیبایی را به وجود خواهد آورد.

کفش پاشنه بلند طوسی با پولیور طوسی و شلوار جین آبی پاره

برای ست های پاییزی در یک قرار دوستانه یا دیت در فضای باز پیشنهاد ما پوشیدن یک پولیور یقه اسکی طوسی روی یک پیراهن راه راه آبی و سفید بهمراه یک شلوار جین آبی روشن پاره است. هنگام خروج از منزل کفش پاشنه دار طوسی خود را به پا کنید و با استایل خود تبحر خود را در مد را به دیگران نشان دهید. اگر نیاز به حمل وسایل شخصی با خود دارید، کیف مشکی خود را هم همراه خود ببرید.

کندال جنر با پولیور و کفش طوسی

ست کفش طوسی با رنگ زرد؛

از ترکیب رنگ زرد و طوسی برای میهمانی ها و دورهمی های دوستانه، و محیط های غیر رسمی میتوانید استفاده کنید.

ست رنگ طوسی با رنگ های تیره؛

اگر به دنبال استایلی هستید که توجه اطرافیان خود را جلب کند، میتوانید رنگ های تیره از جمله بنفش، زرشکی و سرمه ای را با کفش طوسی ست نمایید. و سر زندگی و شادابی را در استایل خود نشان دهید.

 

اگر به دنبال خرید کفش بچه گانه و بزرگسال طوسی و خاکستری زیبا هستید پیشنهاد می کنم تا پیشنهادات جذاب ضیاکالا را مشاهده و کفش خودتون را از بین کفش های زیبا و با کیفیت ما تهیه کنید.

 

خرید کفش طوسی

 

و برای دیدن تصاویر بیشتر از ست های مناسب رنگ خاکستری روی این لینک کلیک کنید.

1 دیدگاه در “ست کردن کفش طوسی + ترفندها و نکات مهم و کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید