وبلاگ

کوچک تر نشان دادن پاهای بزرگ. 7 نکته و ترفند

7 نکته برای کوچکتر نشان دادن پاهای بزرگ

من مرتباً از افرادی می شنوم که فکر می کنند پاهای بزرگی دارند و می خواهند بدانند چگونه آنها را کوچک تر نشان دهند. اگر این به خواسته شما شبیه است، اولین چیزی که می‌خواهم با شما به اشتراک بگذارم این است که احتمالاً پاهای شما برای دیگران به اندازه شما بزرگ به نظر نمی‌رسد. به عنوان مثال، در سایزهای کفش، تنها حدود 2 سانت تفاوت بین سایزهای کامل کفش وجود دارد . بنابراین اگر یک کفش سایز 45 می پوشید و آرزو می کردید که سایز 43 بپوشید، به این نگاه کنید که 2 سانت روی خط کش چه شکلی به نظر می رسد – آیا این برای شما تفاوت زیادی دارد؟ احتمالا برای دیگران هم اینطور نیست. بنابراین سعی کنید از اندازه کفش خود خجالت نکشید – مدل برای همه و هر سایز مناسب است و احتمالاً اکثر مردم به اندازه شما به پاهای شما انتقاد نمی کنند. در هر حال من در این پست 7 نکته برای کوچک تر نشان دادن پاهای بزرگ برای شما به نگارش درآورده ام و امیدوارم برای شما مفید واقع شود.

 

نکاتی برای کوچک تر نشان دادن پاهای بزرگ

و اگر بعد از همه چیزهایی که در بالا گفتم، هنوز متقاعد نشده اید که پاهایتان خیلی بزرگ به نظر نمی رسند، در اینجا چند نکته برای مدل کفش وجود دارد که باعث می شود آنها کوچکتر به نظر برسند. جالب توجه است (و مشکل ساز برای افرادی که پاهای بلند و پهن دارند)، بسیاری از مدل هایی که پاهای شما را کوتاه تر نشان می دهند، آنها را نیز پهن تر نشان می دهند. به خاطر این مقاله، من روی طول تمرکز می کنم، نه عرض .

 

کفش پاشنه دار در مقابل کفش تخت

در حالی که کفش های پاشنه بلند ممکن است برای پا یا بدن شما مناسب نباشند، پاهای شما را کوچکتر نشان می دهند. خبر خوب این است که کفش‌های پاشنه بلند با پاشنه های پهن معمولاً این کار را بهتر از کفش‌های پاشنه‌دار با پاشنه ای باریک انجام می‌دهند و معمولاً پوشیدن آن‌ها بسیار آسان‌تر است.

ارتفاع پاشنه در کفش‌های مردانه تأثیر چندانی ندارد، زیرا تفاوت چندانی وجود ندارد، اما معمولاً مدل‌هایی که فقط کمی زیره را در اطراف رویه کفش نشان می‌دهند، پاهای شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

 

کفش پنجه گرد به جای نوک تیز برای کوچکتر نشان دادن پاهای بزرگ

کفش های نوک تیز می توانند حتی زیباترین پاها را بلند جلوه دهند. از آنجایی که معمولاً بسیار نزدیک هستند، پا را نیز نازک‌تر نشان می‌دهند.

اگر فکر می‌کنید پاهایتان خیلی گشاد به نظر می‌رسند، مدل‌های باریک کفش می‌تواند چیز خوبی باشد، اما اگر فکر طول پاهایتان است که شما را در شب بیدار نگه می‌دارد، قطعاً می‌خواهید از کفش‌های باریک با پنجه‌های نوک تیز دوری کنید. همین امر در مورد پسران نیز صدق می کند، بنابراین باید از کفش های نوک تیز اجتناب شود.

 

کفش های با رنگ تیره

کفش‌هایی با رنگ‌های تیره‌تر، پاهای شما را کوچک‌تر از کفش‌های با رنگ‌های روشن یا پاستلی نشان می‌دهند، اما احساس نکنید که فقط باید به رنگ مشکی بچسبید. علاوه بر رنگ‌های خاکستری تیره‌تر و کفش های طوسی، نسخه‌های پررنگ تر قرمز، آبی، بنفش و سبز بهتر از رنگ‌های روشن‌تر به شما کمک می‌کنند.

 

از پوشیدن صندل های باز خودداری کنید

صندل بنددار که قسمت زیادی از پا را در معرض دید قرار می دهد، پای هر کسی را بزرگتر نشان می دهد، اما نشان دادن کمی از پای شما می تواند به نفع شما باشد. برای از بین بردن یکنواختی پوشیدن کفش‌های بسته، زنان می‌توانند کفش‌های پیپ تو، دی اورسای یا اسلینگ بک را امتحان کنند.

 

کوچکتر نشان دادن پاهای بزرگ با کفش های بسته مردانه و زنانه

به عنوان یک قانون کلی برای کفش های بسته، هر چه مواد روی پای شما بیشتر باشد، پای شما بلندتر ظاهر می شود. استایلی با دهانه ای که به انگشتان پا نزدیکتر باشد به اندازه کفشی که دهانه پا در آن بسیار نزدیک به جلوی پای شما باشد بزرگ به نظر نمی رسد.

 

با اکسسوری پاهای بزرگ را کوچکتر نشان دهید

برای خانم‌ها، پاپیون، سگک، روکش توری و جزییات کتیبه باعث می‌شود پاها کوچک‌تر به نظر برسند، و کسانی که می‌خواهند کفش هایشان کوچک‌تر به نظر برسند، باید کفش‌های منگوله‌دار و بند‌هایی که کفش را به انگشتان پا نزدیک‌تر می‌کنند، امتحان کنند.

 

کفش هایی با ظاهر بزرگ پاهای شما را بزرگ نشان می دهند

نکات من در بالا قوانین کلی خوبی هستند، اما از آنجایی که فاکتورهای استایلی زیادی در هر کفش وجود دارد، واقعاً هیچ راهی برای توصیف کفشی که برای پاهای شما مناسب است وجود ندارد.

بهترین و ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که قبل از پوشیدن کفش به خوبی به آن نگاه کنید. استایلی که طولانی‌تر از بقیه به نظر می‌رسد، روی پای شما طولانی‌تر به نظر می‌رسد.

 

در این مقاله سعی کردم راه هایی برای کوچک تر نشان دادن پاهای بزرگ با انتخاب های مناسب کفش به شما معرفی کنم. اگر پاهای بزرگی دارید این مقاله را ذخیره کنید یا اگر دوستانی دارید که با پاهای بزرگ خود احساس راحتی نمی کنند این مقاله را با آن ها به اشتراک بگذارید تا در قرار ها و مهمانی های بعدی با حس خوشایندتری ظاهر شوید. اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید خوشحال می شوم که آن را با من در بخش نظرات درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید