وبلاگ

کفش دخترانه براق تا چه سنی طرفدار دارد؟

کفش دخترانه براق تا چه سنی طرفدار دارد؟-وبسایت ضیا کالا

همانگونه که شنیده اید پای شما قلب دوّم شما است، و باید در نگهدار و مراقبت از آن دقت نمایید. اکثر گذشتگان بر این موضوع اعتقاد داشتند که قسمت های از کف پا نشان دهنده بخش های از سلامت بدن شما است. از این جهت نیاز به مراقبت بهتری دارد. در زمان خریداری کفش شما باید راحتی و سلامت پای خود را در نظر بگیرد و سپس اقدام به خرید نمایید.

  • انواع مختلف کفش زنانه:

کفش ها به دو دسته ای پاشنه دار و تخت تقسیم میشوند، که این کفش ها میتوانند داری جنسی با رویه چرم، جیر یا براق (ورنی) باشند.

  • کفش های براق (ورنی)؛

یکی از انواع کفش های که در بین زنان به ویژه دختران دارای محبوبیت زیاد است میتوان به کفش های براق اشاره کرد. کفش های ورنی میتواند از چرم مصنوعی یا حتی از چرم طبیعی درست شده باشند. در اصل ورنی نوع خاصی از چرم است که در شرایط خاصی به وجود آمده است.

کفش های ورنی معمولاً براق هستند و نسبت به چرم طبیعی دارای مقاومت کمتری هستند. علاوه بر این نسبت به  ضربه آسیب پذیر هستند. و کمترین ضربه میتواند به آنها خدشه وارد کند، و زیبای آنها را از بین ببرند.

کفش های ورنی اغلب دارای ظاهری زیبا و دلنشین هستند، و به استایل شما جذابیت خاصی میبخشند. علاوه بر این کفش های براق در رنگ بندی و طرح های متنوع و گوناگونی به بازار عرضه میشود.

کفش های براق (ورنی)؛-وبسایت ضیا کالا

  • کفش های براق مناسب چه زمان های است؟ و برای چه سنین مناسب هستند؟

کفش های ورنی از آن جهت که براق هستند مناسب مراسم و میهمانی ها و بیشتر جنبه مجلسی دارند. امّا میتوان این نکته را خاطر نشان کرد که مدل های اسپرت این نوع کفش ها را میتوان در فعالیت های روزمره استفاده نمود.

این مدل کفش ها به دلیل داشتن ظاهر براق و شیک در صنعت پوشاک و مد استفاده میشوند.

● کفش های براق مناسب چه زمان های است؟ و برای چه سنین مناسب هستند؟-وبسایت ضیا کالا

اگر بخواهیم در رابطه با رده سنی استفاده از کفش های براق (ورنی) صحبت نماییم، نمیتوانیم به طور دقیق اظهار نمایم که دختران یا زنان تا چه سنی طرفدار این نوع کفش ها هستند چه بسا ممکن است زنان میان سال نیز طرفدار این نوع کفش ها باشند. امّا میتوانیم اظهار کنیم که این کفش ها در بین دختران نوجوان و جوان ها به ویژه نوجوانان طرفداران زیادی دارد.

  • نحوه تمیز نمودن کفش چرم براق (ورنی)؛

برای تمیز نمودن لکه های موجود بر روی کفش براق اگر بخواهید به روش خانگی عمل نمایید. کافی است از محلول سرکه سفید یا جوش شیرین استفاده نمایید.

امّا اگر کفش شما دچار خراش شده است، میتوانید با زدن وازلین بر روی قسمت خراشیده شده برای مدتی آن خراش را پنهان کنید. امّا قسمت اطراف که وازلین به آنجا مالیده شده است مات میشود، که شما میتوانید با اسپری نمودن شیشه پاکن این مسئله را برطرف نمایید. ولی به یاد داشته باشید بلافاصله با دستمال شیشه پاکن را تمیز نمایید تا کفش شما دچار آسیب نشود.

  • نحوه ست نمودن کفش های براق؛

کفش و کیف دارای طیف وسیعی از مدل و اقسام گوناگونی است، تعدادی از آنها جرم، جیر، براق و ورنی هستند. و هر کدام یک از آنها برای مکان و زمان خاصی مناسب هستند.

برای نمونه استفاده از کیف و کفش جیر مناسب برای فعالیت روزانه میباشند، در حالی که از کیف و کفش چرم مات میتوان در موقعیت های نیمه رسمی استفاده نمود. علاوه بر آن کیف و کفش براق مناسب مراسمات رسمی و همچنین شبانه میباشد. و بیشتر نوجوانان از کفش های براق در تیپ و استایل خود استفاده مینمایند.

نحوه ست نمودن کفش های براق؛-وبسایت ضیا کالا

نکته:

امّا در این مقاله ما میتوانیم چند نکته برای خرید مناسب کفش برای مخاطبان توصیه نماییم:

کفشی که انتخاب میکنید باید اندازه پای شما باشد. همچنین مناسب با قالب پای شما باشد.

ناحیه جلوی آن دارای فضای کافی برای حفظ انگشتان پایتان باشد. از اینرو بهتره است کفشی که انتخاب میکنید جلوی آن گرد باشد.

بهترین اندازه پاشنه کفش حدود دو سانتی متر میباشد. که اصولا باید لژ باشد و از پاشنه تا پنجه پا ادامه یابد.

بدترین کفشی که شما میتوانید انتخاب کنید کفشی است که پاشنه بیش از یک اینچ داشته باشد. دارای نوک تیز و قالب آن مثلثی باشد.

پس کفش مناسب کفشی است که نه تخت باشد و نه پاشنه بلند بلکه کفشی باشد با پاشنه متناسب و استاندار.

1 دیدگاه در “کفش دخترانه براق تا چه سنی طرفدار دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید