وبلاگ

انواع کفش پولکی

انواع کفش پولکی-وبسایت ضیا کالا

نحوه پوشیدن کفش های پولکی درخشان

با فرا رسیدن فصل جشن، زمان آن فرا رسیده است که کفش های درخشان را بیرون بیاوریم .

ما اینجا هستیم تا نکاتی را در مورد نحوه پوشیدن کفش های درخشان در این فصل مهمانی به شما ارائه دهیم.

چه زمانی کفش های پولکی بپوشیم

اگر یک جفت کفش درخشان در کمد لباس خود دارید یا به فکر پوشیدن یک جفت کفش هستید، ممکن است از خود بپرسید که چه زمانی آنها را بپوشید.

 

مهمانی

البته کفش های براق برای مهمانی ها ایده آل هستند.

 

کار کنید

پوشیدن کفش‌های درخشان برای کار به کد لباس شما بستگی دارد. اگر محل کار شما نیاز به لباس های تجاری فوق العاده هوشمند دارد، احتمالا بهتر است از آن اجتناب کنید. اما اگر کد لباس شما بیشتر جنبه آرامش‌بخش دارد، مطمئناً یک جفت کفش درخشان وجود دارد که به خوبی با لباس‌های کاری شما هماهنگی دارد. اگر می‌خواهید ظاهر را ملایم‌تر نگه دارید، پمپ‌های باله پر زرق و برق یا چیزی با پاشنه کم را انتخاب کنید.

 

روز

بله، متوجه شدید، دلیلی وجود ندارد که در روز نیز کفش های درخشان نپوشید! اگر استایل مناسبی را انتخاب کنید، کمی زرق و برق می تواند به لباس های غیررسمی مزیتی بدهد. می‌توانید یک مدل کفش غیررسمی مانند یک مربی انتخاب کنید یا برای لباس‌های روز فقط کمی زرق و برق داشته باشید، و آن را برای لباس‌های شب افزایش دهید.

 

با کفش های براق پولکی پاشنه بلند چه بپوشیم

هنگامی که در حال برنامه ریزی یک لباس با کفش های درخشان هستید، بهتر است به کل مجموعه و زمانی که قصد پوشیدن آن را دارید فکر کنید. بسیاری از زرق و برق، پولک و براق ممکن است در جشن کریسمس شما فوق‌العاده به نظر برسند، اما ممکن است برای گردهمایی‌های روزانه بیش از حد به نظر برسند. با این حال، تطبیق درخشش با برخی لباس‌های ساده و کلاسیک می‌تواند ظاهر را واقعاً شیک نگه دارد. در اینجا راهنمای ما برای برخی از لباس‌های کفش درخشان است.

 

با کفش های مهمانی چه بپوشیم

وقتی برای مهمانی ها لباس می پوشید، زرق و برق زیاد مجاز است. با این حال، هنوز هم بهتر است درخشش را از بین ببرید تا شبیه درخت کریسمس به نظر نرسید! کفش‌های درخشان را با یک تاپ پولک دار و یک دامن ساده ست کنید یا آن لباس مشکی کوچک و چند جواهرات درخشان را دراز کنید.

 

 

لباس های روز کفش های پولکی درخشان

در طول روز، کفش‌های درخشان احتمالاً برای جلوه دادن به لباس شما کافی هستند. بقیه لباس‌هایتان را کم رنگ نگه دارید، مگر اینکه به یک رویداد خاص بروید یا برنامه‌ای برای ظاهری شبانه داشته باشید. شلوار جین مورد علاقه شما، به علاوه یک بافتنی درشت یا یک تی شرت و ژاکت به خوبی کار خواهند کرد.

رنگ ها

مانند تمام لباس‌های خوب، پوشیدن رنگ‌هایی که به خوبی با هم هماهنگ هستند مهم است. اگر یک کفش درخشان با رنگ روشن انتخاب می‌کنید، باید به چیزی نسبتاً ساده مشکی یا رنگ مکمل بچسبید تا مطمئن شوید که لباس شما جلا یافته به نظر می‌رسد. در اینجا نحوه اطمینان از کار متالیک کلاسیک آورده شده است:

با کفش طلایی اسپارکلی چه بپوشیم؟

گرمای طلا آن را به رنگی واقعا همه کاره تبدیل می کند. در مقابل مشکی متمایز است و همچنین با رنگ های بژ، قهوه ای یا شرابی بسیار خوب کار می کند.

 

 

با کفش های نقره ای پولکی اسپارکلی چه بپوشیم

 

نقره ای رنگ سردی است که با سیاه یا سایر رنگ های سرد مانند آبی و سفید به خوبی کار می کند. کفش‌های نقره‌ای درخشان می‌توانند به تازگی یک لباس رنگ روشن کمک کنند یا می‌توانند کنتراست چشمگیری به مشکی اضافه کنند. آنها با شلوار جین نیز عالی به نظر می رسند.

با کفش های نقره ای پولکی اسپارکلی چه بپوشیم-وبسایت ضیا کالا

 

چگونه کفش‌های درخشان را از چسبیدن به لباس‌ها حفظ کنیم

کفش‌های درخشان خیره‌کننده هستند، اما همیشه کاربردی‌ترین کفش‌ها نیستند. آنها با لباس های مهمانی فوق العاده به نظر می رسند، اما سطح خشن تنظیمات براق یا دیامانت می تواند مواد نرم و شناور را جذب کند. اغلب از ما در مورد چگونگی جلوگیری از چسبیدن کفش های درخشان به لباس سؤال می شود، بنابراین ما کمی تحقیق کرده ایم تا بهترین راه حل ها را برای شما پیدا کنیم.

زرق و برق

وقتی کفش‌های براق را انتخاب می‌کنید، پوشش خیره‌کننده و درخشان معمولاً در سراسر کفش دیده می‌شود. به همان اندازه که این زیبا است، در لمس صاف نیست. اگر لباس بلندی بپوشید، زرق و برق ممکن است مواد را بگیرد و بکشد. در نظر گرفتن نحوه جلوگیری از چسبیدن کفش های براق به لباس ممکن است کاری غیرممکن به نظر برسد، اما کاملاً دست نیافتنی نیست!

 

 

1 دیدگاه در “انواع کفش پولکی

دیدگاهتان را بنویسید