وبلاگ

آیا کفش لژدار بچه گانه آسیب زنندست؟

آیا کفش لژدار بچه گانه آسیب زنندست؟-وبسایت ضیا کالا

آیا کفش لژدار بچه گانه آسیب زنندست؟-وبسایت ضیا کالا

کفش‌های پاشنه بلند خاصی برای بچه‌ها وجود دارد که پوشیدن آن‌ها راحت‌تر و ایمن‌تر است.

آیا تا به حال دیده اید که کودکتان پا به کفش های پاشنه بلند شما بگذارد و سعی کند با آن راه برود؟ خنده دار به نظر می رسد، اما این اتفاق می افتد! اگر دختر کوچکی دارید، احتمالاً تا به حال می‌دانید که چقدر می‌توانند در رسیدن به خواسته‌هایشان پیگیر باشند.

آیا کفش لژدار بچه گانه آسیب زنندست؟-وبسایت ضیا کالا

در حالی که بچه های شما رشد می کنند، تلاش می کنند تا روند جدید مد را دنبال کنند. اما سوال بزرگ این است:

 

زمان مناسبی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند به فرزندانتان چه زمانی است؟ آیا در نهایت می تواند رشد فیزیکی آنها را به خطر بیندازد؟

ایمن ترین و محبوب ترین کفش های پاشنه بلند برای بچه ها کدام است.

 

وقتی والدین از من می‌پرسند که آیا باید به فرزندانشان اجازه دهند کفش‌های پاشنه بلند بپوشند، همیشه به آنها می‌گویم که خوب است تا زمانی که کفش‌های پاشنه بلند بپوشند و کودک آن را برای مدت کوتاهی بپوشد.

 

کودک شما در تلاش برای راه رفتن با کفش های پاشنه بلند مشکل خواهد داشت و اگر کفش ها اندازه مناسبی نداشته باشند، روند یادگیری سخت تر خواهد شد.

 

آیا می‌دانستید که برخی از کفش‌های پاشنه بلند برای کودکانی که پاهای پهن یا بسیار پهنی دارند، دارای عرض وسیع هستند؟

مدل‌هایی که من انتخاب کردم راحت‌ترین مدل‌هایی هستند که قبلاً نصب کرده‌ام و با پدهای اضافی در اطراف پاشنه‌ها برای جلوگیری از ایجاد تاول یا سایر مشکلات پا در کودک شما وجود دارد.

اگر دختر جوانی دارید که اصرار دارد یک جفت «کفش فانتزی» شبیه به کفش‌های پاشنه بلند می‌خواهد، مدل خاصی وجود دارد که من قبلاً آن را انتخاب کرده‌ام و ممکن است دوستش داشته باشد و پوشیدن آن برایش بی‌خطر باشد. به نظر می رسد این است:

بیایید با یادگیری زمانی شروع کنیم که زمان مناسبی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند برای کودک شماست.

کفش های پاشنه بلند برای دختران در حال رشد چقدر ایمن هستند؟

این یک چیز است که به فرزندتان اجازه دهید چند دقیقه با پاشنه های شما در اتاق راه برود یا چند ساعت در یک مراسم خاص شرکت کند، اما خرید کفش های پاشنه بلند او برای پوشیدن مکرر، که به طور بالقوه می تواند به او آسیب برساند، یک چیز دیگر است. پا در حال توسعه!

آیا می دانستید که آسیب های مچ پا در کودکان به دلیل رشد استخوان ها می تواند شدیدتر از بزرگسالان باشد؟ به طور معمول؛ پاهای شما مانند ضربه گیرهای فنری و توزیع کننده وزن عمل می کنند و کل بدن شما را از ضربات شدید محافظت می کنند.

 

اجازه دادن به فرزندانتان برای راه رفتن با کفش های پاشنه بلند برای مدت طولانی ممکن است تاندون آشیل آنها را سفت کند، این برای شما نیز صدق می کند، مادر! بنابراین، برخی از عواقب دیگر پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای مدت طولانی چیست؟

 

درد مفاصل

کوتاه شدن عضلات ساق پا

درد پایین کمر

رگ به رگ شدن مچ پا در اثر افتادن

پینه پا

انگشت چکشی

ناخن های فرو رفته پا

پینه بسته

طناب پاشنه محکم شده است

 

کفش های پاشنه بلند برای دختران در حال رشد چقدر ایمن هستند؟-وبسایت کالا ضیا

 

 

 

آیا کفش های مد همیشه منجر به درد می شوند؟ – آنها مجبور نیستند!

تعداد زیادی کفش تخت یا مری جین وجود دارد که روی پای بچه های شما عالی به نظر می رسد و احساس راحتی بیشتری نسبت به پوشیدن کفش های پاشنه بلند دارد. تا زمانی که رشد کودک شما متوقف نشود، احتمال ایجاد تغییر شکل استخوان و مفصل پا وجود دارد.

ارتفاع پاشنه، مدت زمانی که او برای پوشیدن کفش می گذراند و دفعات پوشیدن کفش، همگی در ایجاد مشکلات مربوط به پاشنه بلند نقش دارند.

والدین یک سوال مهم از من پرسیده اند: آیا کفش های پاشنه بلند با عرض پهن برای بچه ها موجود است؟ پاسخ بله است

 

راحت ترین کفش پاشنه بلند برای بچه ها

همه این کفش‌ها مناسب «کوتاه» هستند، به این معنی که شما باید سایز کامل (3/8 اینچ یا 0.8 سانتی‌متر) از اندازه‌ای که فرزندتان در مقیاس استاندارد اندازه‌گیری کفش (دستگاه برانوک) اندازه می‌گیرد، بلندتر کنید. برای اتاق رشد

 

همچنین بهترین جایگزین برای کفش‌های پاشنه بلند  که گوه‌ها هستند و هنوز هم شیک به نظر می‌رسند، از آسیب‌هایی که کفش‌های پاشنه بلند ایجاد می‌کنند جلوگیری می‌کند و به کودک شما اجازه می‌دهد هنگام راه رفتن احساس ثبات و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید