وبلاگ

کفش اسپرت ضد سایش بچگانه

کفش اسپرت ضد سایش بچگانه

بررسی کفش اسپرت ضد سایش بچگانه ،امروزه دغدغه‌ی بیشتر پدرها و مادرها در خرید کفش برای کودکشان این است که چه نوع کفشی انتخاب کنند که کودک بتواند با آن به راحتی راه رفته و اذیت نشود. پدران و مادران باید در خرید کفش کودک به نکات ویژه‌ای توجه داشته باشند تا بتوانند کفشی استاندارد و مطابق با آناتومی پای کودک خریداری کنند. یکی از انواع کفش‌های بچگانه، کفش بچگانه‌ی اسپرت می‌باشد. کفش‌های اسپرت بچگانه در مقابل کفش لژ دار بچگانه قرار گرفته و علاوه بر تفاوت‌هایی که دارند، شباهت‌هایی را نیز دارا می‌باشند.

برای خرید کفش بچه گانه توجه به نکات زیر از الزامات به شمار می‌رود:

بیشتر بخوانید بوت صورتی دور پشمی دخترانه

جنس زیره‌ی کفش باید چگونه باشد؟

برای انتخاب یک کفش بچگانه‌ی ضدسایش و باکیفیت، باید ابتدا به جنس زیره‌ی کفش توجه کرد. بسیاری از کفش‌های بچگانه‌ی موجود در بازار استاندارد نیستند و پس از چندین بار استفاده زیره‌ی آن‌ها سایش پیدا می‌کند. علاوه بر این برخی از کفش‌های بچگانه نیز وجود دارند که قسمت زیرین آن‌ها از همان ابتدا در برابر سایش مقاومت ندارد. این گونه کفش های بچگانه ممکن است در ظاهر طراحی شیک و قیمت ارزانی داشته باشند اما در واقع به پای کودک شما آسیب‌های جدی وارد مبی‌کنند. جنس زیره‌ی کفش‌های اسپرت بچگانه باید ضد سایش باشد. به گونه‌ای که کودک هنگام استفاده از این کفش‌ها لیز نخورد. اگر کفش مورد این اده توسط کودک ضد سایش نباشد، استاندارد نیست.

جنس رویه‌ی کفش باید چگونه باشد؟

امروزه انواع مختلفی از پارچه‌ها برای تولید  رویه‌ی کفش‌های بچگانه کاربرد دارند. این پارچه‌ها با میزان کیفیت مختلف در دوخت کفش‌های بچگانه استفاده می‌شوند. این پارچه‌ها و الیاف طبیعی به کار رفته در کفش‌های بچگانه باعث می‌‌شود که این کفش‌ها هوای طبیعی را از خود عبور داده و به پا اکسیژن رسانی کنند. چنین پارچه‌هایی توانایی مقاومت در مقابل سرمای هوا و گرمای هوا را نیز دارا می‌باشند.

جنس رویه‌ی کفش باید چگونه باشد؟

فواید کفش اسپرت بچگانه ضد سایش

برای این‌که برای کودک خود کفشی را انتخاب کنیم، باید به ویژگی‌های مختلفی توجه کنیم تا یک کفش مناسب را داشته باشیم. یکی از این نکات مهم در خرید کفش بچگانه، توجه به میزان سایش کفش نی‌باشد. کفش بچگانه‌ی ضد سایش سبب می‌شود پای کودک شما در برابر عوامل لغزشی مقاومت داشته باشد و زمین نخورد. برای این‌که از میزان مقاومت کفش اسپرت بچگانه در برابر سایش مطلع شویم، باید به مدل زیره‌ی کفش دقت کنیم. اگر زیره‌ی کفش تخت باشد، به احتمال زیاد این کفش در برابر سایش مقاومت ندارد اما اگر زیره‌ی کفش برجستگی و برآمدگی داشته باشد، می‌تواند در مقابل  ساییدگی مقاومت داشته باشد. توجه به این نکته سبب می‌شود یک کفش مناسب برای کودک انتخاب شود.

فواید کفش اسپرت بچگانه ضد سایش

 

تفاوت کفش بچگانه لژ دار با کفش بچگانه اسپرت از نظر میزان سایش

کفش اسپرت بچگانه تفاوت‌های زیادی با کفش لژ دار بچگانه دارد. در تولید کفش لژ دار بچگانه از زیره‌هایی مرتفع استفاده می‌شود که ممکن است پای کودک هنگام استفاده از آن آسیب ببیند. این کفش‌ها باید متناسب با استانداردهای روز دنیا تولید شده و به فروش برسند. کفش‌های لژ دار اکثر اوقات از زیره‌های عاج دار تولید می‌شوند. این زیره‌ها می‌توانند در برابر سایش مقاومت بالایی نشان دهند. بر خلاف کفش‌های لژ دار، کفش‌های اسپرت ارتفاع چندانی ندارند و از نظر طراحی نیز با کفش‌های اسپرت متفاوتند. علاوه بر آن کفش لژ دار بچگانه نسبت به کفش اسپرت بچگانه، از مقاومت بالایی در برابر ساییده شدن برخوردار است چرا که قسمت پاشنه‌ای کف این کفش‌ها با قسمت پاشنه‌ای سر آن‌ها فاصله دارد. کفش لژدار بچه گانه را اینجا مشاهده کنید …

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانیم، آناتومی پای کودکان با آناتومی پای افراد بزرگسال متفاوت است. پای کودکان به دلیل حساسیت بالا می‌بایستی از مراقبت‌های ویژه‌ای برخوردار شود. یکی از ویژگی‌هایی که در خرید کفش بچگانه باید به آن توجه کنیم، خرید کفشی است که از لغزش پای کودک جلوگیری کند. کودکان جسم بسیار ظریف و ضعیفی دارند و اگر زمین بخورند، ممکن است آسیب‌های جدی ببینند. بنابراین باید کفشی انتخاب شود که از زمین خوردن کودک جلوگیری کند. برای خرید کفش ضد سایش ابتدا باید به مدل زیره‌ی این کفش‌ها توجه کنید. به هر میزانی که  زیره‌ی کفش اسپرت بچگانه از برجستگی‌ها و برآمدگی‌های زیادتری برخوردار باشد، در برابر سایش مقاوم‌تر است و به میزانی که زیره‌ی کفش بچگانه تخت‌تر باشد، مقاومت آن در برابر سایش کاهش می‌یابد. به طور کلی باید کفش اسپرت منتخب برای کودکان، از استانداردهای روز دنیا برخوردار باشد تا کودک در آن احساس راحتی کند. انواع کفش دبل اینجاست …

دیدگاهتان را بنویسید